Sorin Ovidiu Vintu Artigole sub eticheta

Silovikii lui Putin sunt la posturi: spionaj la Washington şi dezinformare, pe mâna lui Vîntu&Voiculescu, la Bucureşti (Update)

Categorie: Blogrollcrima organizataEXPORTinvestigManipulare prin presaofensiva ruseascaPRESA "LA COMANDĂ"Securitate nationala


manipulare2

Posturile de televiziune ale lui Vîntu şi Voiculescu au prezentat, zilele trecute, cu mare satisfacţie, citate de pe un site de aşa-zise „ştiri” despre o aşa-zisă încălcare a libertăţii presei din România prin introducerea, în proiectul pentru Strategia Naţională de Apărare (elaborat de CSAT şi transmis spre aprobare Parlamentului), a unor noi vulnerabilităţi. Concret, este vorba despre „campaniile de presă la comandă cu scopul de a denigra instituții ale statului, prin răspândirea de informații false despre activitatea acestora” şi „presiunile exercitate de trusturi de presă asupra deciziei politice în vederea obținerii de avantaje de natură economică sau în relația cu instituții ale statului„.

Cum am arătat deja, în mai multe rânduri, acestea („campaniile”, „presiunile”) sunt practici cunoscute ale trusturilor mass-media controlate de Vîntu şi Voiculescu. După opinia mea ele sunt, însă,  mai mult decât simpl...

Citeste mai mult

Caseta trucată II: Autorii manipulării "Boc şi leşinul doamnei Lia" sunt un profesor de jurnalism şi un romaşcan de-al lui Vîntu. (Update)

Categorie: BlogrolldiversiuneEXPORTinvestigManipulare prin presa

scena lesin 1
O nouă făcătură audio-video, de tipul celebrului trucaj „Băsescu loveşte un copil„, a fost lansată pe piaţa mass media. De această dată, nu mai e cu Băsescu, ci cu Boc, şi nu loveşte, ci salvează. De asemenea, făcătura nu mai e video, ci audio, iar televiziunea care o lansează nu e a lui Vîntu, ci din localitatea de baştină a lui Vîntu. Şi modul de lansare a diversiunii diferă: daca primul trucaj a fost plasat pe site-ul unei fiţuici pentru a fi preluat apoi de RTV, de această dată el a fost lansat pe site-ul unei televiziuni locale şi „descoperit” de o pseudo-agenţie de ştiri pentru a fi preluat apoi de fiţuici sau alte siteuri ale mogulilor. În final, pentru că nu se putea altfel, el a fost preluat şi de Realitatea lui Vîntu în emisiunea tonomatului Ursu. Ca operaţiunea să fie perfectă, în  lanţul manipulării a intrat şi fiţuica online Cotidianul, cu rolul de intermediar între pseudo-agenţia de ştiri şi RTV...
Citeste mai mult

Evaziune fiscala la Realitatea lui Vîntu

Categorie: BlogrollEXPORTinvestigManipulare prin presaPresa

Deşi controlul declanşat în septembrie 2009, de ANAF, la trustul Realitatea Media SA, n-a fost încă finalizat, inspectorii fiscali au sesizat deja organele de urmărire penală cu privirea la evaziunea fiscală practicată de angajaţii lui Sorin Vîntu. Ştirea, anunţată deja în urmă cu câteva zile pe blogul lui Dan Andronic, a fost astăzi confirmată de ANAF, printr-un comunicat de presă. Iată-l:

ControlFiscal_RealitateaMedia_2010iunie03

Se pare că emiterea acestui comunicat vine ca urmare a solicitării făcute chiar de către angajaţii RTV care au vrut să verifice afirmaţiile făcute, ieri, de Elena Udrea, ca replică la atacul mediatic declanşat împotriva sa către tonomatul Adrian Ursu.

Eu pot sa-mi rezolv singura problemele. Nu e cazul ca Realitatea sa se ingrijoreze pentru mine, ci sa se ingrijoreze pentru dl Vîntu si Realitatea Tv unde controalele au gasit o frauda de 6 milioane de euro„, a declarat Elena Udrea la emisiunea lui Ursu.

Despre frauda contabililor lui...

Citeste mai mult

Port ilegal de cetăţenie română

Categorie: BlogrollinvestigManipulare prin presaPresaSecuritate nationala

Ieri am primit confirmarea că toată campania mass-media antiromânească, dusă prin intermediul Realitatea TV,  Antena 3 şi a extensiilor de presă adiacente, are drept scop schimbarea puterii actuale din România. Şi nu e vorba numai de Emil Boc şi guvernul pe care-l conduce. E vorba şi de preşedintele Traian Băsescu pe care mafia PSD-PNL nu l-a acceptat încă şi nici nu-l va accepta vreodată.

Nu ştiu cum intenţionează mafioţii să-l schimbe pe Băsescu, pentru că de-abia a fost reales, dar sumele investite în operaţiunea asta sunt imense. Să plăteşti un cretin („ciumpalac/ciupalac”) precum Mircea Badea, s-o facă pe maimuţa la televizor, seară de seară, sau alte zeci de cretini precum cei de la RTV, doar ca să-i incite pe proşti, e o cheltuială aproape greu de înţeles...

Citeste mai mult

Dacă ratează lovitura de stat, Vîntu şi Voiculescu se apropie sigur de puşcărie

Categorie: BlogrollEXPORTinvestigJustitieManipulare prin presaPresaSecuritate nationala

maimuta12

Ieri s-au făcut, pe parcursul întregii zile, ultimele pregătiri pentru circul politico-sindical de astăzi. Au defilat pe la televizoarele mogulilor Vîntu şi Voiculescu mutrele triste ale unor looseri politici precum Emil Constantinescu, Victor Ciorbea, Constantin Dudu Ionescu, Victor Surdu şi Călin Popescu Tăriceanu, sau ale unor infractori de drept comun precum celebrul Miron Cozma. Toţi au cântat aceeaşi arie populistă a răului imens adus României, chipurile, de Traian Băsescu şi guvernarea Boc. Tonomatul Răzvan Dumitrescu, o unitate de măsură a prostiei din presa româneasscă (personal, n-am cunoscut un jurnalist mai idiot decât el, în toată cariera mea de peste 20 de ani) a pus următoarea întrebare, în direct: ar putea să fie scoşi, mâine, prin manipulare, oamenii la miting? O asemenea întrebare pusă de un manipulator de profesie nu poate decât să provoace ilaritate…Râs. Şi silă faţă de un asemenea diversionist...

Citeste mai mult

PUTEREA de hârtie a lui Vîntu vine din…Cipru

Categorie: Blogrollexport 2investigManipulare prin presaPresaSecuritate nationala

vintu hitru1

După ce am prezentat, în ultima postare, argumentele care mă determină să cred că Sorin Ovidiu Vîntu şi-a lansat o nouă publicaţie, Puterea, în scopul de a continua manipularea opiniei publice româneşti, am primit încă o confirmare că am dreptate. Am aflat, o dată în plus, că afacerea poartă ştampila inconfundabilă a maestrului Sorin Vîntu.

News Media Investments Ltd

News Media Investments Ltd

Înainte de a prezenta un nou argument că în spatele cotidianului lansat de Gorbaciov stau interese oculte, să ne reamintim ce spunea masonul – coordonator Adrian Ragnar Thiess despre culisele afacerii.  În spatele afacerii ar sta, spunea el, o „înţelegere” de preluare, în anumite condiţii, din partea unui trust de presă finanţat de un fond de investiţii. Proiectul în sine ar aparţine, a adăugat el, unei companii londoneze, News & Media Investment.

“Este un fond de investiţii care are un contract cu un trust de presă...

Citeste mai mult

PUTEREA: Al cui e ziarul lui Vîntu?

Categorie: coruptie politicadiversiuneexport 2investigmafie romaneascaManipulare prin presaPresa

gorbi1

Lansarea de ieri, cu mare fast, a cotidianului „Puterea”, editat de Cutezătorii lui Alecu Racoviceanu, ridică mari semne de întrebare cu privire la scopul real al apariţiei acestei publicaţii. Observând că echipa editorială este cea asmuţită, în perioada 2007-2009, de Sorin Vîntu şi de mafia PSD-PNL împotriva lui Traian Băsescu şi a democraţiei din România, sunt obligat să mă îndoiesc cu privire la bunele intenţii ale patronului ascuns al noii publicaţii. După opinia mea, proprietarul puterii de hârtie este Vîntu. Sorin Ovidiu Vîntu. Iată şi câteva dintre argumentele ce mă determină să cred asta:

1. Echipa editorială este compusă, la vârf, exclusiv, din foştii angajaţi de bază ai lui Sorin Ovidiu Vîntu care au editat cotidianul Gardianul : Alecu Racoviceanu, Lidia Popeangă-Mitchievici, Val Vâlcu, Andi Topală, Ion Alexandru, Marilena Dan...

Citeste mai mult